dinsdag 20 november 2012

Essence: Breaking dawn

Essence heeft 14 november een nieuwe lijn uitgebracht, de lijn heet: Breaking dawn.


Dit zijn de lipglosjes van de nieuwe lijn een felle rood met glitterjes er doorheen hij heet: Renesmee red. Deze kleur zou ik zelf best kunnen kopen. Het andere lipglosje is metallic paars hij heet: alice had a vision. Deze zou ik zelf denk ik niet kopen...

Dit is de lipstick van de nieuwe lijn hij heet: a piece of forever. Dit is een lipstick met gouden glittertjes! Het is denk ik wel een mooie lipstick maar het is niks voor mij!

Dit is de blush van de nieuwe lijn hij heet: renesmee red, het is een blush met rode glinstertjes, deze blush is wel wat voor mij. Ik hou wel van een beetje felle wangen, ik zou het dan wel combineren met een wat minder fellere oogschaduw! 
Dit zijn de pigments van de nieuwe lijn, een pigment is een losse oogschaduw. Ik begin bij de eerste, hij heet: Edward's love. Deze kleur is zwart met glittertjes, alle dingen passen bij iets anders van de lijn deze past bij de nagellak. want die zijn ook zwart. de 2de heet: Jacob's protection, je ziet het niet heel goed maar het is een blauw met glittertjes. De 3de heet: A piece of forever, hij is goud. de laatste heet: Alice had a vision again , het is een paarse kleur met glittertjes. Ikzelf vind deze de mooiste!
Omg, omg, omg!!! Deze eyeliners vind ik helemaal te gek! de bovenste heet: Alice had a vision again. Deze is wederom paars met glittertjes, hij is echt zooo mooi! de onderste heet: Jacob's protection, deze vind ik ook heeel erg mooi! hij is blauw met glitters. WAUW!
Dit is de poeder van de nieuwe lijn, hier is niet zo veel over te vertellen. wel dat hij Bella's secret heet. het is een shimmery poeder.

Wil je meer weten over deze nagellakjes?? ga dan naar deze blog: http://fashionismykryptonitexoxo.blogspot.nl/


byeee





Geen opmerkingen:

Een reactie posten